Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 március 23 szombat

guy fawkes 2013.03.23. 11:24

Még az éjjel, a Night on Earth című film kapcsán kerestem rá Jim Jarmushra és a filmográfiájában akadtam Julian Temple "Joe Strummer: The future is unwritten"-jére, ami nekem egy kincs. Joe Strummer, The Clash ... nekem sokkal inkább ők voltak a punk, mint a Sex Pistols. Hitelesek és szimpatikusak voltak a politikai megnyilatkozásaik, az elkötelezettségük még annak tükrében is, hogy a Combat rock-kal stadionturnéra mentek az USA-ba, Japánba. David Bowie, amilyen szeretnék :) lenni, Joe Strummer meg, aki akár én is lehetnék :). S most, hogy erre rápörögtem, a legjobbkor jön, hogy este a Dongó-ban Bendegúz testvér -egy volt ferencesrendi szerzetes- pakolja a lemezeit a 80as évekből. oops! az egyetlen bakelitem, amit megtartottam, leginkább a borítója és amiatt, hogy maradjon nyoma annak, hogy volt egy maszek lemezbolt Győrben egy ikonikus figurával, akiről korosztályomból mindenki hallott, mindenki ismerte, ha elhangzott a neve, mindenki tudta kiről van szó, nem kellett elmagyarázni, szóval ő volt Rütyi és az ő Hangváriuma, ami egy kis lemezkuckó volt melegséges narancssárga drapériával bélelve, spotlámpákkal, füstölővel, (Füstölővel, amit akkor csak nyugaton lehetett kapni, ahova csak három évente mehettél a kék útleveleddel.) és egy antik fotellel, ami nekem egy trón volt, mert úgy kellett rá felülnöm,, szóval itt lehetett hozzá jutni nyugati és friss lemezekhez, (ugyanis az állami lemezboltok kínálata elég vérszegény volt). A Rütyi! Mint Demis Roussos, csak nem énekel :). Zárkózott ember volt, kevesekkel osztotta meg magánéletét. Csodáltam a műveltségét. Egy évig együtt vezettünk egy rockzenetörténeti klubbot az úttörőházban, meg egyszer helyettesíthettem a Hangváriumban, ami olyan volt nekem, mint Randalnek a Megavideotéka Kevin Smith Shopstopjában. Egy szentély. A zene szentélye. hmmm! Ez jó kis utazás volt. game over.

bow wow wow.png


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr315163787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása