Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 május 13 hétfő

guy fawkes 2013.05.14. 17:19

Pénteken és szombaton is a Dongó-ban voltam. Pénteken a Zion sound system zenélt. Zenélt?! És mitől sound system? Sehol egy énekes, sehol egy raggaman. Az egész produkció az esztrád-reggae mp3ak egymás után pakolásáról szólt, meg néha -de nekem túl sokszor- visszafelé játszottak részeket és ennyi. A reggaenek ez az alfaja részemről vállalhatatlan, gagyi-, vurstlireggae. Mint amilyen a 90es években az Inner Circle volt. Szombaton volt egy jópofa társaság. Rendeléskor mondja az egyik srác:

-How much is the fish? 
-Ne haragudj, nem értettem.
-Á, nem is érdekes. Ez egy idézet, amit kétlem, hogy ismernél.
- Miből gondolod?-kérdeztem.
- Hát abból, ahogy így elnézlek. Ez egy Scooter számból való.-válaszolta.
Így lett a sértőnek vélt megjegyzésből, kvázi dicséret.
Szombaton Szerelmem kinn aludt Bácsán. Vasárnap nem mozdultunk, de két hét múlva, 25-én megyünk Fehérvárra, a Kortárs Művészeti Fesztiválra, azon belül is Korai Öröm koncertre a Bory-vár Százoszlopos udvarába.
Szerelmemmel a zebrán találkoztam. Ő melóból jött, én meg mentem.

Várta a Fészekben eperillatú, eperízű eper. Laza volt az éjszaka. Elhatároztam, hogy meglepem Szerelmem egy
borsólevessel.

május 14 kedd
Fél tizenkettőkor ébredtem. Nap süt, remek. Gyors kávé, a futártáskámba (Tenshibag) bepakoltam a verseket. A könyvkötő a Vásárcsarnok mellett van, ahol veszek új zöldségeket, meg egy kis kacsa zúzát a levesbe betétnek. Jövőhéten kész lesz a könyv, de ez titok. :) Borsót mirelittet vettem. Remélem, tényleg elég extra zsenge és édes!
Ezerrel drukkolok, hogy a 30Y koncert összejöjjön a Dongó napokra. Ugyanis ez van szervezés alatt. Fél órája főnek a zöldségek. Lassan itt az ideje berántani. A csipedettnek is kész a tésztája, már csak bele kell tépkedni. (és közben már megint Red Hot Chilli Peppers-t hallgatok.

... és ha, már "Stop", akkor:

, és ha már Janes Addiction, akkor:

De elég a zenei idézetekből!

888 csipedettet szaggattam. (Párat azért utómunkálnom :) kellett, mert nem volt elég lisztes a kezem, ezért gombóccá ragadtak, ugyanis lassan és sután nem a levesbe tépkedtem -ahhoz túl lassan csinálom, ... szerintem-, hanem egy kis tálba.) Munkahelyi ártalom?, trauma, hogy számolom még a galuskákat is? :) Mindjárt forr a leves, aztán még tíz perc, megy bele a csipedett, 6-8 perc , és kész is. Még kellett húszperc, meg még két evőkanál cukor és Magnifico! (úszó csipedettkorall-szigetekkel :)) Kicsit csípős és édes.

Címkék: eper borsóleves korai öröm janes addiction urban dance squad dongó napok bory-vár kortárs művészeti fesztivál

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr745300151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása