Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

THE END!

guy fawkes 2013.08.20. 00:46

theend.jpg

2013 augusztus 18 vasárnap hajnali 3 óra 6 perc
majd talán egyszer elmesélem. most legyen elég annyi, hogy mIly sötét a női ármány (maximális tisztelet a kivételnek).
2013, augusztus 19. hétfő
a volt csajom pakolja mellettem a cuccait. költözik. azért az is eléggé beszédes, hogy 3 hátizsákba belefért mindene, amikor befogadtam, most meg vagy harmadszor fordul egy jumperrel. tényleg ő vette a cuccokat, míg én meg a számlákat meg a kajának valót rendeztem. másokon élősködni és így gyarapodni könnyű. és baszki azon kívül, ami már akkor is megvolt mikor beköltözött hozzám, vitt mindent. vitte azt, amit tőlem kapott, vitte, amit tőle kaptam, vitte a kibaszott kotyogós kávéfőzőm és ... elvitte a nescafés dobozban lévő kábé 20deka kristálycukrot és ... és basszus ... kiszúrta a biciklim gumiját. na ez mennyire patkány, meg ... miután abban maradtunk, hogy lakótársak leszünk, egy, ozorán felszedett japóval hazaállít, én egy feltétellel, hogy reggel kilenckor jövök, elhúztam otthonról és a Dongó-ban aludtam. negyed 10kor nem tudtam bejönni a lakásba, mert bent hagyta a kulcsot, hosszas csengetésemre kinyitotta, és, hogy "nem sétálnék még egyet?" , mert még nem készültek el. eeeez, mennyire tipikus női praktika, hogy majd én igenis megmutatom, hogy másnak viszont
kellek, és ezzel majd jól beletérdelek a lelkébe, de ezt nagyon benézte és qrvára nem mentem el sétálni, hanem
megmelegítettem a kávém, némi szájkarate után, beültem az ágyamra, s hagytam, hogy szarul érezzék magukat. japót kikísérte a vonatra, pááá!, majd hazajött és "most el kell intéznem egy-két dolgot, de amikor hazajöttem sok mindenről beszélni kell"  majd elviharzott.írt egy sms-t, hogy éjfél körül jön. fél?, háromnegyed 1kor kocsi megáll a ház előtt, motor jár, még mindig jár és hallom, hogy egy nő beszél valakihez. kinézek, az anyja osztja. feljön, nem akar beszélni, mert fáradt. én meg qrvára leszarom, hogy fáradt, mondja el, mit kell megbeszélnünk. némi verbális vagdalkozás után kinyögte, hogy hónap végéig keressek magamnak egy albérletet, mert ezt az ő barátnőjén keresztül szereztük és ebből a kapcsolatból én léptem ki és ezért a kecóból is mennem kell. szikrát nem kaptam. volt némi szájkarate, megint, aztán én bealudtam. másnap reggel megint kölcsönös vagdalkozások végén már nem tudtam tartani magam, és bemondtam. hogy egy férfinak két dolog fontos egy
nőben. a dugás és a főzés, de ő mindkettőben leszerepelt. mire ő: "majd egy 18 éves lány, majd biztosan fog főzni rád." basszus! ez elolvasta a privát levelezésemet. a laptopján(?) el volt mentve a jelszavam és véletlenül belépett. napersze! oké, ő elhúzott valami rokonlátogatásra, én meg, mivel minden bizalmamat elvesztette, mentem az árkádba zárbetétért, de közben felhívtam a kecótulajt, hogy szitu van. azt mondja, várjál, mert tegnap feljött hozzám Pestre, hogy az van hogy,  nekem van valakim és az úgy derült ki, hogy ... )mint ahogy azt fent már leírtam )és hogy ő akar maradni és ezért akár előleget is hajlandó fizetni, de a tulajt ez qrvára nem érdekelte. jó albérlők vagyunk ezt egymás között rendezzük le. rendben. cserélhetek zárat? mert ezek után. én qrvára nem bízom meg benne. "Jó zárcserét!"-mondta. ja, meg még azt is mondta, hogy totál kétségbe van esve a csaj, és még a vonatot is lekéste, így csak komáromig tudott lejönni, onnan meg -gondolom- az anyja hozta haza. úgyhogy lecseréltem a zárat, aztán elmentem a Dongó-ba. kevés, de jófej vendégek voltak. 2kor bezártam,
takarítottam, háromnegyed 3ra értem haza. előrelátón kipeckeltem a csengőt, mert borzalmas hangja van, aztán elaludtam. telefonomra ébredtem. az ajtó előtt állt az apjával és remegett az idegtől. a laptopjáért(?) jöttek és, hogy mikor tudná elvinni a cuccait, és ez volt a ma.

mindjárt éjfél. a szoba tiszta és át van rendezve. új élet tölti be.

Címkék: a vége

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr145467562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csaba Élő 2013.08.20. 21:18:59

hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted!
süti beállítások módosítása