Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 január 29 kedd

guy fawkes 2013.02.03. 18:54

hazafelé a kisboltban vettem fodros tésztát beszerzési áron mert ki volt szakadva a zacskója csinálok krumplis tésztát de előbb leviszem a szemetet miután megittam a kávémat meg elszívtam a cigimet amihez remek illusztráció a Stooges Funhouse-a a Captain Beefheart & The His Magic Orchestra Ice cream for Crow-ja a Pere Ubu Modern dance-e vagy a Swans My father will guide me up a rope to the sky-ja na fő a krumpli SzöSz a postán én meg Huckleberry-t hallgatok a '984-ből meg dj rupture-t egzakt zenei absztraktciók a krumplis tészta jó lett dúsítottam egy kis pörccel hogy hús is legyen de hagytam üresen is csak tésztát mondjuk jó lesz lekvárral cinemának meg DeNiro-val és Al Pacino-val a Heat közben eltelt a szerda a csütörtök ami másról sem szólt csak a melóról gyárba be gyárból ki Dongóba el Dongó-ból haza gyárba be gyárból ki Dongóba el Dongó-ból haza gyárba be gyárból haza így lett péntek kétórás pause-kkal ráadásul csütörtökön mámoros imbolygásig pálinkáztam a zenészekkel és ma már szombat van és február 2.-a életem egyik ha nem a legboldogabb napja 25 évvel ezelőtt délelőtt fél 12kor megszületett a Fiam akinek szerettem volna valami emlékezeteset adni de baromira nem sikerült egyetlen ötletem hogy kézzel írok egy levelet az elmúlt 25 évről és ma a születésnapján postára adom hogy e jeles dátumot a bélyegző is megörökítse és hétfőn a postaládájában figyeljen némi felüdülést hozva a csekktengerben nyugalmam hiányában hiúsult meg és nyomta le ismét amúgy sem szárnyaló önbecsülésem a kezem válltól csuklóig szinte egyfolytában zsibbad mintha tűkkel szurkálnának ha a bal kezem lenne azt gondolnám hogy krónikus infarktusom van de nem elviselhetetlen csak kellemetlen és az is lehet hogy ez a gyógyulás jele a vásárcsarnoknál az egyik árusnál láttam lóbalzsamot amit a masszőr javasolt de kihagytam így lett február 3.-a vasárnap elmosogattam feltettem főni a húslevest a qrvaéletbe a tyúkhús-leveskocka dobozában gulyás-leveskocka volt ami akkor lett nyilvánvaló mikor beledobtam a fazékba és megszínezte a levest még tegnapelőtt restauráltam egyik régi kedves vintage cipőm á la nemecsek talpát megragasztottam kiboxoltam optikai tuningnak meg vettem bele piros fűzőt a leves mindjárt kész és még csak fél tizenegy fúj a szél száraz hideg időnek látszik nincs kedvem kimozdulni pedig illő lenne Szerelmem hugát nekem is megköszönteni személyesen elkészült a leves nevezzük becsináltnak mennyisége 3 liter finom lett? megkóstolom igen egyedül ebédelek.

Címkék: születésnap fiam február 2 huckleberry 25 év

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr365060974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása