Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 június 21 péntek

guy fawkes 2013.06.21. 22:29

325297-guy-fawkes.jpg

4:17-kor keltem, mint rendesen, csak nem ma, hanem még tegnap. húztam a gyárba gályázni kettőig, akkor go haza, gyors revitalizálás -értem ezalatt a tusolást :)-, majd Dongó, ahol Bálint Feribácsi jazztörténeti előadása volt családias hangulatban rengeteg hívatlan és kellemetlenkedő szúnyoggal. ma hajnalban 3:26-kor értem haza. Szerelmem még ébren várt. betoltam a maradék wanna be paprikáskrumplit, megittam a napindító kávém, lecsukott szemekkel az ágyban ülve, pihenésképpen még hallgattam egy kis randomzenét (, úgy gondoltam, hogy semmi értelme 50 percre lefeküdni aludni, mert abból csúnya elalvás lenne) és húztam vissza a fábrikba, 40 fokban (najó, csak 39) robotolni. lenyomtam a 8 órát, haza gurultam, Szerelmemmel behalóztunk egy piacos menüt (sültkolbász+mustár). ez volt 33 óra története az életemből.
szóval, ... mi hiányzik, milyen alapvető dolog nincs ebben a történetben? az alvás. az, idő híján, kimaradt. és baszki, bírtam. de tényleg. olyannyira, hogy még a normát is tudtam hozni takk-ra. najó. miután kajáltam, gondolkodás nélkül elájultam és gondoltam majd jól alszom tizenhuszonsok órát, ehelyett fél 7kor felébredtem.

zenében, most megint masszívan rácsavarodtam a french dub-okra

,

imádom a kollaborációikat

.

most pedig megnézem egyik nagy kedvencem, egy korai Christian Slater filmet

.

(itthon 1991ben mutatták be, pontosabban, akkor jött ki vhs-en. olyan szinten beszippantott a film, meg akkor már működött a Tilos rádió, amit, akkor még internet nem lévén, qrva ritkán tudtam csak hallgatni,és akikre, akkor én, és most is, kvázi hősként tekintek, hogy azon pörögtem, hogy ezaz! csinálok én is egy kalózrádiót (á lá mint a film+Tilos) és dumáltam pár amatőr rádióssal (az a ti-ti-tás fazon. sötétbarna bőrcipő, sötétszürke zokni, az egyik szára lecsúszva, kitérdesedett , középszürke, már kopott, kifényesedett nadrág, világosbarna, trevira ingpulóver, földszínű, agyonmosott, kinyúlt, zsebében az elmaradhatatlan vászon zsebkendővel, ami kockás, sötétkék alapon eltérő vastagságú és más és más árnyalatú vonalak futnak négyzetrácsosan, szóval, kötött kardigánban), hogy mennyibe fájna egy ilyen rádiós cuccot összegründolni. 50 keményezres, ami akkor gigasok pénz volt nekem, így: az eksön lefújva, de a film, az maradt. és a főhajtás a Tilos előtt is!)

Címkék: christian slater tilos rádió dongó ez3kiel zenzile pump up the volume frech dub

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr465372799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása