Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 február 26 kedd

guy fawkes 2013.03.07. 17:19

és azt hiszem ott tartottam hogy munkával munkában ünnepelem a születésnapom úgy is volt a Beat bulls-nak csak a motyója volt jó vox csöves kombók és a tomorrow never knows-t sem tudták eljátszani mondván hogy az egész egy stúdió trükk visszafelé játszák le a felvett gitártémát ami élőben kivitelezhetetlen Szerelmemtől kaptam egy szuper (menes) pólót csak nem s betűvel hanem egy bringával aminek csillog a kereke meg kaptam rengeteg köszöntést és jó kívánságot vasárnap anyuéknál ebédeltünk aztán mentem a Dongó-ba a hónap utolsó vasárnapja lévén chill out van qrvajól nézett ki és klubhangulata volt a helynek minden asztalnál vendégek és a forgalom tekintetében nem is volt annyira quiet a sunday tegnap este a Fiam új írását olvastam (tényleg mi lehet a műfaja számomra az ő meghatározása a mérvadó úgyhogy kérdőre is vonom) és vigyorogtam röhögtem könnyezve és respect ahogy az életét éli tervezi albérletet keres budapesten lehetőleg  az 5 6 7 kerületben nyáron felköltözés görcsök nélkül legalábbis én úgy látom azt csak remélem hogy jó apa vagyok de büszke az nagyon múlhatatlan nem úgy mint a napok március 7e csütörtök van

ez volt vasárnap

http://www.tutireceptek.hu/halas-penne

meg talán ez

http://youtu.be/j4C6wLTPM1w

erre meg a righteous kill trailerjének keresése közben akadtam

Címkék: jack white gary oldman a törvény gyilkosa halas penne

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr575121721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása