Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2012. január 16. hétfő. Kilencvenedik napom (megint) a gyárban.

guy fawkes 2012.01.17. 13:39

Délelőtt betekertem a városba. Volt egy-két elintézendő ügyem (számlák, miazmás). Beugrottam a Bahiába egy kávéra, bár nem Szerelmem dolgozott, de gondoltam, egy kávéra talán az Ancsinál is jó vagyok. Megkávéztunk, aztán tipliztem, de még vártam egy telefont, így a Csillagba mentem, ahol kértem egy almás-fahéjas teát. Jött Bence is, kávézni. Nekem meg, jött a telefon és vele a stressz. A Bence is észrevette, hogy letaglózódtam, kérdezte, hogy csináljon-e egy cigit, de elutasítottam. Még kávét sem mertem inni, nehogy infarktust kapjak. Írt Szerelmem, hogy ugorjak be anyukájához, mert hozott nekünk kaját. Annyira máson járt az agyam, hogy fel sem fogtam mit mondott, hogy mit vegyek mellé ",mert a Szösz szereti". Hívott az ingatlanosom, hogy jönnének a kecót megnézni. Rapid rendrakás, takarítás Szerelmemmel. Porszívó híján négykézláb kefével estem a szőnyegpadlónak :) . Most tök szép rend van! Én a lakáson parázok, Szerelmem meg a szigorlatán. Merő görcsök vagyunk, de Szeretjük egymást és így, azért ... el tudjuk viselni ezt a stresszes állapotot. A stressz és a problémák, az olyan felnőttes dolog, pedig mi még -, ha nem is ártatlan, de valahol- gyermekek vagyunk :) .
Ja! Majd' elfelejtettem. A szombati bulin Bendegúz testvér mondta: "Az emberben legyen meg a tudomány, a jámborság és a vagányság." Nekem teszik ez a szentháromság. :)  ... de most lefekszem. Meló előtt alszom még egy kicsit, úgyis elég zizi lesz ez a hét. Hát ... másfél órát sikerült aludnom, ami nem valami sok. Nyolc negyvenötkor indultam, kilenc tizennégyre bent voltam. Megint sikerült túlöltöznöm. Szakad rólam a víz. Kávé, kiülök a padra cigizni.Lassan szállingóznak a kollégák is. KOnstatálom, hogy van hűtővízcső, amit  pénteken nyomás próbáztam. Mégsem ezt kapom, hanem egy új munkát és Ricsit teszik mellém. Perselyek -nem malac:)- külső átmérőjét kell mérni századmilliméter pontossággal, tolómérővel. Ami a határértékek alatt vagy felett van, azokat ki kell tenni selejtbe. Hát hullik a férgese rendesen, mikor rájövünk, hogy, ami az egyikünknél jó, az a másiknál rossz. Eszközcsere. Áttérünk a microméteres mérésre. Így már egészen más az ábra. Nincs egyetlen selejtes darab sem. Tök jó meló. Hamupipőkének való, és mivel most csináljuk először nincs normája. Ez pláne jó. Bele is feledkezünk rendesen. A műszak alatt leválogatunk fejenként kétezerötszáz darabot. Reggel öt óra. Mára végeztünk a melóval. Nincs kedvem kimenni, ráadásul hódara is hullik, úgyhogy elbújok cigizni a privát kis zúgomba. Hat óra. Vége a műszaknak. A porta felé veszem az irányt. Havazik. A balkanyaroknál kicsit zavaró, hogy két kapucni van a fejemen és a "Gézengúz Gusztis", sárga lencsés, téli, bringás szemüveg, meg maszk (industrial nindzsa:)). Hazaérve, felébred Szerelmem. Odabújok mellé a matracra -nem nyitottuk ki az ágyat, hogy ne kelljen kapkodnunk, ha érdeklődő jönne a lakást megnézni- ... a többire nem emlékszem. 
 

Címkék: meló hamupipőke persely

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr313570587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása