Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 április 8 hétfő

guy fawkes 2013.04.10. 09:14

Szerelmem Németországba ment szerdáig, én most értem haza. Hajnali negyed 1 van. A Yeah Yeah Yeahs Misquito-ját hallgatom.

A "Subway" lebegő gitártémája megidéztCriss Isaac Wicked game-jét.

Cat Power Manhattan-je meg 

-ez a legjobb szó rá-, kellemes. Közben el is kalandoztam, meg már össze-visszaütöm a billentyűket ... mára elfáradtam.
Háromnegyed 2 van. Megnézem "The Master"-t,

aztán szpatty.

2013 április 9 kedd
Hát persze, hogy bealudtam a "Mester"-en, de ez nem a film kritikája, hanem majd ma befejezem.
Imádom ezt a napsütéses reggelt. Igaz már fél9 van. Vissza is aludtam. fél12kor elindultam dohányt venni. A csónakos szobornál aztán jó felbasztam az agyam, mikor megláttam ennek a népnyúzó hazug rezsim képviselőit, a kampánypultjuknál aláírásokat gyűjteni. Nem hiszem el, hogy van ember, aki ezt az egész elbaszott szarságot beszopja, hogy minden értünk van. Már ott tartok, hogy zsigerből faszság minden, amit mondanak vagy tesznek ezek a hamis próféták viktorkirállyal az élen.

Már nem is követem, hogy most mi a fasz van a nyugdíjjal, de hiszem, hogy ez megint a zsebemre megy és nem abban az értelemben, hogy adnak, hanem, hogy sarcolnak. És akkor mit látok, olvasok?

http://index.hu/belfold/2013/04/09/habony_arpadnak_nincs_havi_jovedelme/

Van ezeknek bárminemű morális alapjuk? És még ők pofáznak a gazdaság kifehérítéséről? Nem lehet ezeket csakúgy elzavarni a büdös picsába? Polgári Párt? Miféle polgári? Egy darab polgár sincs ebben a kibaszott országban. Nincs konstruktív javaslatom alternatívára csak azt tudom, hogy ez így tovább nem mehet. Vérgőzös hangulatomat csak táplálja a tény, hogy 30ezerrel megint megrövidítettek. Ez még a kibaszott kávézóm utózöngéje. A bérelt co2 palack bérleti díját tiltja le fizetésemből a szolgáltató. Nem az eljárás jogosságát vitatom -,mert tényleg tartozom nekik-, csak az esélyegyenlőséget kérem számon. Hogy van az, hogy az úgyszintén becsődölt építési vállalkozás -,ami nem kevés állami megbízást kapott- tulajdonosa ugyan abban a házban lakik, ugyan azzal a gépkocsiparkkal jár és rendelkezik, mint ha minden a legnagyobb rendben lenne körülötte és nem maradtak volna utána kifizetetlen alvállalkozók, munkások. Őt nem baszogatják a százmilliók miatt, engem megtalálnak a 120ezres elmaradásommal. 52ezret kaptam kézhez a márciusi 160 -három műszakban- órámért és ez így lesz júliusig.
Elfogták Király Tamás gyilkosát,de ezt inkább nem taglalom. Ehelyett inkább ajánlom Karafiáth Orsolya nekrológját.

http://magyarnarancs.hu/komplett/kiraly-tamas-viselheto-elviselhetetlen-84282

Megnyugtató, hogy azért vannak szép dolgok is a világban.

http://dekooder.blog.hu/2013/04/09/cseresznyevirag_inspiraciok?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2013_04_09&utm_campaign=index

Tegnap -április 9, kedd- éjjel beszart a netem is, de most már jó. 

Címkék: sarc sakura Király Tamás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr585214688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása