Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 március 26 kedd

guy fawkes 2013.03.27. 17:20

A mai jó hír, hogy húsvétkor plusz 15fok is lehet. Úgy legyen!

Tegnap este Szerelmemmel képzeletbeli malacperselyünk (a bankszámláink) tartalmát összegeztük. Az enyémen még volt egy ezres, az övén meg talán kettő. Délelőtt a Mike-val dumálva, arra jutottam, hogy lemarom a számlámról az utsó ezrest és megteszem tippmixen. Mindenféle tárgyi tudás nélkül, biztonsági játékkal. Nevezetesen: a legvalószínűbb eredményre fogadok, ahol ennek megfelelően a legkisebb az odds. A török-magyar meccsre azt mondtam, hogy 2:1 lesz, és természetesen a törökök nyernek. Tehát megteszem a
hazai győzelmet 1,72es odds-szal, mellé kötésnek meg az Írország-Ausztria meccsen az íreket 2,20as odds-szal, így az ezresemmel nyerek 3.784 forintot. A történet ott elbukott, hogy a számlámon már nem volt ezer forint, így nem tudtam megtenni. Azért kíváncsi vagyok, hogy mi lett volna, ha ...

Imádom a Primal scream Loaded-jét. Olyan eksztatikus magasságokba repít, mint egy istentiszteleten a templomi kórus és a hívők gospellje. Kinyílik mindenem.

Isteni zöldbabfőzeléket ettem. SzöSz anyukája főzte, én meg ütöttem rá egy tükörtojást. Megjött Szerelmem, majd Bali is. Kifizettük az albérletet, kicsit qrvaanyáztuk a rendszert, kicsit cigiztünk, kicsit filmélményeken osztoztunk, aztán Bali ment a dolgára, Szerelmem meg a szüleihez, befejezni a húsvéti mézeskalács sütést, én meg frankón bealudtam az "Út a menyországba"-on.


Már 2013 március 27 szerda van, és m megnézem a Julian Temple rendezte dokumentumfilmet Joe Strummer-ről. (Csak eszembe jutott, hogy mennyire irigyeltem az Aurórásokat -'985-öt írunk-, a külföldi pólóikért, és mennyire szerettem volna egy The Clash-eset, amilyen talán a Galacsnak volt.)

the clash t shirt.jpg

 Igaz, nincs hozzá felirat, de nóproblémó. Viszont a Night on Earth-höz van, csak baromira el van csúszva, és így eléggé zavaró, pedig jó cinema lett volna estére. Így, marad egy kosztümös kalandfilm, "A Három testőr" Milla Jovovich-csal
(M'lady De Winter), Orlando Bloom-mal (Buchingam grófja), Christoph Waltz-cal (Richelieu bíboros). A sztorit bírom, a színészeket is, nagy baj, nem lehet.


Ja! A tippmixen elbuktam volna az ezresemet, mert mindkét meccs "x" lett. Így nyertem egy ezrest. ... ami nincsen :)

Holnap kiállítás megnyitó!

http://www.facebook.com/events/134102423437225/ 

Címkék: the clash tippmix auróra auróra cirkáló

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr825176256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása