Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 január huszonnégy szerintem csütörtök

guy fawkes 2013.01.25. 18:37

és kicsit hulla vagyok köszönhetően a lefekvés és az ébredés közt eltelt három órányi diétás alvás után lehúzott nyolcórányi munkának de Szerelmem főzött mikor hazaértem krumplilevest finomat tegnap eldugult a Dongó-ban két wc is amit én nem is vettem észre mert meghozták a rendelt árut feltöltöttem a hűtőt miután begyújtottam szerencsére vendég sem látta csak aki utoljára használta a Robinak sikerült hárítania én meg megúsztam a szarozást (sicc!) a már említett Makámmal nem vergődtem zöld ágra nekem nagyon is avitt rockzene csehtamásos énekkel zenei közhelyekkel ennek kapcsán is mondtam SzöSznek hogy gerilla akcióval betámadhatná Amanda Fucking Palmer-t hogy van a Dongó kulturmisszióval és ha európában jár nézzen be hozzánk a műsorával pacsiért én meg most befejezem Tarantino Django-ját mert naná persze hogy bealudtam rajta de ez csak engem minősít és nem a filmet hiszen Christoph Waltz ismét zseniális mint Tarantino főhajtásai és jelenései a madártej meg mennyei de ez csak úgy eszembe jutott és nyeltem egy nagyot miközben Mop Mop-ot jazztánczenét hallgatok elalszom 25.-én pénteken 3:59kor ébredek már nem alszom vissza Szerelmem készített nekem szendvicseket a gyárban őrület van a köbön mert valami nagyonnagyfőnök jön bejárásra és mindennek patentnek kell lennie hirtelen minden van a hűtőt és a mikrót kivitték a sátorból és én ezt qrvára nem hiszem el hogy egy igazgató vagy mondhatnék tábornokot mert a katonaságnál tapasztaltam ugyanezt nem is gondol arra hogy a mit lát az egy színjáték egy varázslat és nem a valóság fel sem tűnik neki jelen esetben hogy egy hatalmas sátorban csak nyolc ember dolgozik a többi munkahely üres hogy hol vannak a többiek vagy ha csak ennyien vagyunk minek ekkora hely és operatív apparátus nem az én problémám csak felvetődött bennem én frankón eldolgozgattam mert szinte félóránként kitaláltak valamit amit sürgősen meg kellett csinálni így a 8óra alatt 3órányi normát bírtam produkálni így elírtam magam 6tól 9ig a többi meg megy inproduktívba én meg félnégykor haza ja! lefújták a bejárást nem jött semmiféle nagyfőnök viszont a hétnek vége majd csak holnap délutántól van program így van időm meg maradt még krumplileves isteni lett csobbantam a wellnesrészlegünkben :) bírom a srácot teljesen beteg tavaly 3 lemezt adott ki

Címkék: tarantino django dongó amanda fucking palmer mop mop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr195043802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása