Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2012. február 11. Egy évesek lettünk és száztizennegyedik napom a gyárban.

guy fawkes 2012.02.15. 02:25

Igen! Egy éve, hogy Együtt vagyunk Szerelmemmel. Sivár a szókincsem, hogy  elmondjam, mennyire és hogyan és tűzön-vízen át ivelő a Mi Boldogságunk. És talán pont ezért pánikszerűen ébredtem fél tizenegykor. Terveim szerint, már rég az Árkádban kellene lennem és vásárolnom, hogy mire hazajön a Drága, minden készen legyen, úgyhogy iszkiri. A Sparban megvettem a kotyogót, hozzá kávét (Segafredo-t) és epret. Aztán megvettem Dávid ajándékát. Összefutottam egy régi spannal. Meghívott kávézni egy egyetlen győri kávézóba, ahol még lehet dohányozni. Fél kettőkor hívott Szerelmem. Most indul a Bahiából. Spuri haza. Piros szalaggal átkötöttem a kotyogót, mellé tettem a kávét és az epret. Mosogattam, mikor megérkezett. Boldogságos egymásra borulás, ölelés, csókolás. Kaptam Tőle nasit és egy keménytáblás füzetből lett könyvet, amibe összeírta az eddigi haikuváltásunkat. Nagyon szép! Aztán elindultam dolgozni. Szíjtárcsa nem lévén, a hűtővízcsöveket válogattam. Kettőkor már készen voltam. Hatig ellötyögtem. Spuri haza, gyors alvás, mert anyuékhoz megyünk ebédre és Dávid is ott lesz.

 
2012. február 12. vasárnap. Száztizenötödik napom a gyárban.
Háromnegyed tízkor keltem. Ágyba hozta a(z új kotyogóban főtt) kávét a Szerelmem. Negyed tizenkettőre értünk szüleimhez. Dávid mégsem ott aludt, hanem a haverjánál. Megebédeltünk. Megköszöntöttük Anyut és Dávidot. Fél három körül jöttünk el, vásároltunk a lidliben (mosószert, öblítőt, vajkrémet)m és egy kicsit még tudok aludni. Hatra mentem dolgozni. Van szíjtárcsa. Éjfélre megvagyok a napi mennyiséggel. Ötszázharminchat darab. Ezerrel tekerek haza, hogy minél többet tudjak aludni. 
 
2012. február 13. hétfő. Száztizenhatodik napom a gyárban.
Fél tizenkettőkor ébredek. Még kávét sem iszok, pedig Szerelmem bekészítette. Öltözök és indulok, mert ha most nekiállok mojolni, tuti, hogy elalszom. Megcsináltunk négyszáz darabot. Épp csak, hogy hazaértem jött meg Szerelmem. Teljesen be van indulva a Bahiára, mint én voltam, amikor a Déjáról mégcsak álmodoztam. A terveit, elképzeléseit meséli nekem, én meg -sajnos- csak a buktatókat tudom neki mondani. Jó ... még eléggé tele van az agyam a lakás eladással, albérlet intézéssel, meg a vállalkozói tapasztalataim sem túl pozitívak, így semmi konstruktívat nem tudok mondani, vagy segíteni. És féltem is. Nehogy rámenjen ő is, mint én a Déjára. Elkezdtük nézni a Shrink-et. Nem tudom meddig nézte Szerelmem, de én elég hamar bealudtam.
 
2012. február 14. kedd, Száztizenhetedik napom a gyárban.
Délelőtt szolgáltatótól szolgáltatóhoz  (víz, villany, fűtés) rohangáltam. Holnap kell átadnom a lakást az új tulajnak. Már egy óra tízkor a gyárban vagyok. Szíjtárcsázás Sanyi bával Tomival és Tónival. Hosszú-hosszú szünetekkel is megcsinálunk háromszázkilencvenhat darabot nyolcig. Tíz óra. Ma már csak mínusz hét fok van. Most a kezem sem fázik hazafelé. Szerelmem írt esemest, hogy kint alszik a szüleinél és reggel apukájával behoznak még egy-két cuccot az új otthonunkba. Én meg a De KooDból át hoztam egy kovácsoltvas-kecskebőr kombójú állólámpát, amit még a Titi adott. (Holnap veszek bele energiatakarékos izzókat.) Most az explorert telepítem, mert csak ezzel a böngészővel tudom  az új védelmi rendszerem letölteni. ... Ááá ... majd egy kicsit később .. mondjuk nem ma. ... és kipróbáltam, iszonyúan jó atmoszférát teremt Lou Reed Berlin című lemeze az új otthonunkban, meg a korai Bowie-k is. Most ezen pörgök. Kísérletezem a zenével. Ha egy helynek van szelleme, zenéje is kell, hogy legyen. Ezt keresem. Na! Tessék! a JÖVŐ ötlete! Otthonok, intézmények, üzletek zeneenteriőrjének tervezése. :)
Jó Éjszakát Mókuskám! Ölellek Dávid!
(megvan a Jégkrémbalett című film! jessz!)     
 

Címkék: otthon bowie lou reed zeneenteriőr

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr294109286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása