Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2011. október 12. szerda. Tizennyolcadik napom a gyárban.

guy fawkes 2011.10.13. 11:54

Egykor indulás. Egy húsz, sorkiküldő: sátor. Munka: vízcsövek ellenőrzése sérülésre. Teljesíthető norma: száz per óra. Itt minden fordítva működik? Azért dícsértek meg, mert az ezerhuszonnégy cső között találtunk kétszázkilenc selejtest. Nyolckor a műszakvezető átküldött kettőnket a sorra, sori támogatásra. Ez abból állt, hogy, amit a robot kiadott gurulós raklapon főtengelyeket, palettánként huszonnégyet, le kellett ellenőrizni, hogy tényleg annyi-e, és sorba rendezni őket. Két sor egymás mellé, félméteres szünet, megint két sor, megint szünet ... ott volt a hiba, hogy valaki ezt nem így kezdte el és a küzepénél, már csak én fértem a sorok közé, én a két dimenziós ember, a végén meg, három sor volt totál egymásra tolva, így a középső sort sehogy sem értem el. Akkor látom, hogy van egy kézi teherdaru. Teherbírása nyolcvan kiló. És már el is képzeltem, ahogy a kantáramnál fogva felhúzatom magam, belebegek a sorok fölé, mint batman, ... nem is, nekem kék ruhám van, úgyhogy inkább superman, de ezt a megoldást rajtam kívül senki nem értékelte volna, meg szerintem ez lett volna az utolsó napom az autóiparban. MIndenesetre a gondolaton jót szórakoztam. Nem is veszélyes ez a sori munka. Meleg van, tisztaság, ember alig. Mikor beléptem a csarnokba, azt hittem szünet van, mert csak egy-két emberrel találkoztam. Míg a teamkoordinátorra vártam az öltöző-étkezőben, az ajtó mellett találtam egy automatát, amiben sárga-piros gumicukorkák voltak. Gondoltam is, milyen jófejek itt a főnökök, cukorautomata a dolgozóknak. Kipörgettem egyet, hmmm tapintásra tökjó puha, és akkor esett le, hogy nem gumicukor, hanem egyszer használatos füldugó. Még jó, hogy nem haraptam rá egyből. Hát azt hiszem, ez volt a nap tévedése.

 

  

Címkék: munka times modern hétköznap chaplin

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr263299630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása