Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 március 28 csütörtök

guy fawkes 2013.03.28. 18:43

Mínusz 4 volt reggel, de bevállaltam a háromnegyedes nadrágot (,persze alatta a második bőrömmel, egy
fantasztikus, elasztikus hosszú bringás nadrággal) és nem fáztam. Rapidban leválogattam két paletta railcsövet (,ami nagynyomású üzemanyag elosztócső)

railcső.jpg

és csak utána álltam neki végellenőrködni, de ennyi elég is a melóból, a melóról.
Mike-val kajáltam. Volt három kiflim vajkrémmel meg egy-egy szelet parizerrel. Ez, azért durva! Mindenfélét lehet a fejünkre olvasni -mármint Szerelmemre és rám-, csak azt nem, hogy szórnánk a pénzt, és itt van 28.-a, fizetésig még van majdnem két hét és, ha Szerelmem nem adott volna el két -általa készített- fülbevalót, akkor ma nem tudtam volna kenyeret, 20dkg felvágottat, 1csomag retket, vajkrémet venni. Jó, hogy csak szombat reggelig kellett volna kihúznunk, mert holnap megyek a Dongó-ba, ahol zárás után megkapom a zsetonom, amiből tudunk vásárolni, de mindezt a létfenntartásért? 

bitangok!_1.jpg(ezt akarjátok?)


Szó, mi szó ... hazaérve már baromi éhes voltam, így letettem arról, hogy elmenjek a kiállítás megnyitóra. Tuti,
hogy összecsuklottam volna, de jó hír, hogy süt a Nap és vasárnap óra átállítás, nyári időszámítás!

David Bowie 2013as The Next day-ével, egy Soft Cell Best of-fal és The Clash London calling-jával etetem fülemen keresztül az agyam.

Most írt Szerelmem, hogy holnap megveszik az egyik recycle karkötőmet.Yessss! Az még két ropogós ezres.

Na ezt a chill-es drumandbass-t szeretem.

Tegnap el kezdtem nézni "A három testőr"-t. A 2011-est. Hát nagyon gagyi blődség az egész.

http://www.pecsma.hu/pecs-aktual/belehalt-seruleseibe-a-nagymama/ és az elkövető első fokon kapott 4 és fél évet, amit másodfokon, 6 és fél évre súlyosbítottak. Na ez a durva! És tessék! Híreket olvasok és eldurran az agyam. Ezt sürgősen el kell felejteni. Mármint a hír olvasást. Káros az egészségemre.

Megcsinálom a karkötőt, mert szűkebbre kell vennem. Pikk-pakk elkészültem vele. Lassan hazaér Szerelmem.

Címkék: túlélés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr335178637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása