Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 március 13 szerda

guy fawkes 2013.03.15. 09:17

Ki gondolta volna? Én nem, az biztos, hogy a stílusváltásnak köszönhetően -mi másnak, hiszen tulajdonképpen nem történt semmi a legutóbbi bejegyzésben- megugrott a látogatottságom. Ettől függetlenül, nem biztos, hogy
megmaradok ennél a közlési stílusnál, ami ugyan olvashatóbb, viszont korlátok, szabályok közé szorított, s így sérül a mindeddig ápolt,kényeztetett, softnonkonformizmusom. Este háromnegyed9kor ébredtem, hipergyorsan összeszedtem magam (,vár a munka). Megjött Szerelmem. Szeretett volna lebeszélni róla, hogy bringával menjek, de nekem meg, most semmi kedvem nem volt humán droidokkal buszozni, meg ő is biciklivel jött haza, messzebbről, mint mint ahol én dolgozom. Reggel is cudar idő volt -, ahogy tekertem hazafelé, könnyeztem, s ahogy csárlsz bronzonosan összehúzott szemmel vígyeltem az utat, összefagytak a szempilláim-, de ez az esti, ez még nekem is durva volt, egy kib@szott apokalipszis. Tükör- vagy bordásjég mindenhol a hóátfuvásoktól -, 17 kamion vesztegelt a híd lábánál, mert nem tudtak rá felhajtani-, de 36 perc alatt beértem, és csak cirka 200 méteren kellett tolnom. A kerékpártárolóban gyanúsan kevés a bicikli. Két gyárcsarnokban és leállt a termelés, mert nem tudtak bejönni az emberek. A délutánosok közül 150-200an nem tudtak hazamenni. A cég megpróbálta hotelekben elszállásolni őket, de teltház volt mindenhol, így összeterelték őket egy nagy étkezőbe, melegszendvicset és teát osztottak nekik, további sorsuk ismeretlen. (na jó ezt egy kicsit túldramatizáltam, de az tényleg durva, hogy városok, Komárom, Pápa, Fehérvár le van zárva. Senki nem hagyhatja el közúton a várost.) Március 15 kedd. Reggel. 6:07kor indultam a gyárból. Már nem havazik, viszont metsző hideg van és qrva széllökések. Mivel lábon is csúszkáltam, inkább toltam a bringát. A felhajtónál tettem egy próbát. Felkaptattam gond nélkül, de amikor gondolatban, -mert a kormányt egy pillanatra sem engedtem volna el- már éppen verejtékező homlokomat töröltem, jött egy széllöket, én meg slideoltam egy oldalast.

Ez az orbánkirály meg mi a  f@szról hadovál itt március 15 kapcsán? Hogy a magyar szabadság, az megmutatja a négy égtájt. A hit szabadságát, a család szabadságát, a munka szabadságát és a szellem szabadságát. MMMmmmmmmmmmmi a f@szom van? Na hagyjál lógva viktor!
I believe! I can fly! Szerelem van!

 

Címkék: nelly furtado i believe i can fly softnonkonformizmus március mínusza

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr645135790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása