Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 február 13 szerda + Korai öröm koncert

guy fawkes 2013.02.19. 08:36

fél12 órányi folyamatzene a Korai öröm összes-t hallgatom hallgatjuk Szerelmemmel ő alkotva én ejtőzve böngésztem a neten megnéztük a Csúcshatás-t (Limitless) Bradley Copper-rel meg De Niro-val Szerelmem visszaült alkotni én meg a Timothy Green különös életé-n (The odd life of Timothy Green) bealudtam pedig jó 4:11kor szólt a vekker keltem Szerelmem meg akkor feküdt le egész éjjel zsugorkákat festett becsekkoltam az oszkar.comra van egy kocsi budapestre 17:00-ás indulással ezerötért elvisz a Banksy albumot még igazából meg sem néztem csak a boltban lapoztam bele mikor úgy gondoltam hogy meglepem magunkat vele az évfordulónkra de majd ma kedden beszéltem a Fiammal elújságoltam hogy Korai öröm-re megyünk SzöSz-szel meg Istibarátommal és emiatt van némi lelkiismeret furdalásom mert muníciót meg nem tudtam neki küldeni de azt mondta hogy egyáltalán nem gáz igazából nem is számított rá ezen elélcelődtem egy kicsit viszont ebből az is kiderült számomra hogy a pénzügyeit is jól intézi és kapja a felkéréseket megbízásokat az írásaira boldog büszkeséggel töltve el Gyuri barátomat megkértem hozzon nekünk egy csomag Pueblo dohányt (elfelejtődött) hogy Szerelmemnek legyen egy kis Berlin flash-e közben kedd reggel lett van éjszakás voltam és úgy gondoltam hogy nem fekszem le egyből hanem írok pár mondatot de nem csak egyet ahogy eddig is olyan mikeskelemenesen pénteken csont nélkül felértem pestre Isti Fannival felvett a petőfi hídnál elmentünk budafokra lecuccoltam vacsoráztunk húslevest meg bolognait aztán mentünk Szerelmem elé kelenföldre onnan egyből az R33-ba amin beájultam mert qrvajó hely és meglepődtem hogy a művészetek palotája mögött van bár ha belegondolok annyira nem is ironikus hiszen nem egy előadó jutott el az R33-ból a Müpa deszkáira a Korai öröm mondjuk pont nem de egyáltalán nem csökkenti a tetszési indexem meg ott el sem tudom őket képzelni ami az én bajom koromnál fogva nem kicsit faxnis vagyok szóval nekem itt (is) bejött a Korai mint 1999 decemberében a Palme-házban a Trottel-lel közösen a Vécsinek torzúrája van a feje tetején kopik a haja és még sem egy kiöregedett önmagaparódiája rockzenész hanem egy a titkot tudó varázsló (sámánt mondanék de nem akarok egy nyelvet beszélni a hangos nagyonmagyarokkal még ennyire sem) János feketében atlétában rövidnadrágban mezítláb percussion-ál Zoli (KisKilián) Viscious-terpeszben térdig leeresztett Fenderrel bass-el mozdulatlan az elmaradhatatlan virágos rövidujjú ingben Viktor a megszokott feketében fröcsögve hozza a négyeket a többiek nekem csak mesteremberek akik csendben teszik a dolgukat észrevétlen és ez így jó pedig tiltakoztam mert hogy erre most nagyon nincs keret majd máskor később de csak-csak kattogtam rajta kezdtem kicsit átértékelni a dolgokat hogy nehogy már csak melózzak kikapcs szórakozás meg semmi akkor mi értelme ja az hogy a csekkeket fel tudjuk adni hát nem és amikor itt tartottam telefonált Istibarátom hogy legyen ez a születésnapi ajándékom tőle hogy menjünk el együtt a koncertre hát qrvára nem bántam meg még a lelkiismeret furdalásom is alább hagyott amiatt hogy a Fiamnak nem tudok küldeni muníciót de koncertre szórakozni meg elmegyek és amikor elmondtam neki nem neheztelt rám Fanni nem ismerte nem hallotta még őket a Szerelmem meg élőben most látta hallotta őket először és azon felül hogy tetszett neki ("az Istenek zenéltek!") "jó volt nézni benneteket hogy mennyire együttvagytok" (Istibarátommal) szóval a koncert hogy magamat idézzem "egy ötös skálán hatos erősségű" az estéről nem is beszélve felejthetetlen mondom mindezt a 49dikbe lépve tyuhéjjjjjjjjjj!

Címkék: születésnap müpa művészetek palotája 49 korai öröm r33 oszkar.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr585088237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása