Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2013 január huszonegy hétfő

guy fawkes 2013.01.22. 18:27

és rendben vannak a dolgok kibeszéltem magamból magam Szerelmem pörög ezerrel tele van ötlettel most éppen púdert készít tojáshéjból festett üvegmedálokat dobozokat készített ékszerkentyűket és most már tudom hogy mitől felemás David Bowie szeme egy fiatalkori bunyó emléke mikor is megsérült az irisz tartóizma így a pupilla mindig tág ezért tűnik sötétebb színűnek az egyik tegnap megnéztük a Face/off-ot ami még most is tetszett ma meg megkaptam az új Makám lemezt a Robinzon Kruzo-t mert egy számot "a szívem úgy zakatol"-t hallottam Ezüst Medvétől és érdekel a többi is a Makám nekem eddig úgyis kimaradt egyáltalán nem ismerem a munkásságukat csupán annyit hogy volt egy legendás Makám és Kolinda felállás akik felületes véleményem szerint folkrockot játszottak ami anno nem igazán fogott meg viszont számomra hiteles emberek hivatkoztak rájuk és most jutottak el hozzám csak jönne már le de akadozik ez a kib@szott net de nem hagyom felbosszantani magam Szerelmem névnapja van korallvirág és csoki mellé a Fészek cinema bemutatja:

ami, ahogy gondoltam nagyon bejött Szerelmemnek a kor a zene Andy Warhol Factory-ja Edie Sedgwick fülbevalói a bohém alkotó élet az egyik turkálóban találtam egy Airwalk dzsekit pont jó és kihagyhatatlan 3500ért ha holnap is meglesz akkor az csak rám vár és megveszem 22.-én 4:11kor keltem Szerelmem is hogy csináljon tízórait nekem holnap 4:45kor el kell indulnom mert már csak az első ajtó volt nyitva a buszon így jegyet kellett vennem a francba! nyugodt napom volt a gyárban hosszú idő után csak egy munkát kellett csinálnom kitartott kettőig és nem kellett sorra sem mennem hazafelé megvettem a dzsekit Szerelmemnek is tetszik már van egy teljes kollekcióm egy farmer egy póló egy pulcsi egy rövidujjú ing ja! az nem az az Hawk Tony Hawk amerikai deszkás "srác" saját márkája akit az Airwalk szponzorált Szerelmem a Göncöl(k) logóját tervezi qrvajó lesz Tiger Lillies-t Amanda Fucking Palmer-t Bizottság-ot David Bowie-t ha már szóba került megkerestem és megtaláltam az Outside-ot és az Earthling-et estére


  

a Fészek cinema

utánra alváshoz

Címkék: bizottság andy warhol david bowie hawk göncöl göncök amanda palmer tiger lillies factory girl airwalk edie sedgwick amanda fucking palmer the name of the father

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr235036101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása