Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2012 december harminc vasárnap

guy fawkes 2012.12.30. 10:00

de a történetben mégcsak péntek amikor Szerelmem ment az Égbolt-ba pontot tenni a végére én meg a Dongó-ba takarítani fát hasogatni három kosárral felvinni amiből jut is marad is begyújtani kismegszakítót visszanyomni a sörcsap poháröblítőjét használhatóvá tenni négykor kinyitni már húsz fokban vendégeket várni negyed hatkor vettem észre Szerelmem üzenetét hogy a bahia holdudvarához pártoltjai közé tartozó frissen szabadult sangabuddhista (vagy miafaszom) telefonon megfenyegette megfenyegette! hogy nehogy elő merjen állni bármilyen követeléssel a bahiát megszemélyesítő felé mert akkor apeh meg jobb lesz ha vigyáz a seggére mivan? hát az van és ezt már én mondom hogy Szerelmem is rájött (amitől én már az elejétől féltem de nem
szóltam mert ő tudja az ő üzlete) hogy gáz az egész píszendlav meg dzsahrasztafarah hiteltelen hamis (én legalább bevállalom hogy soha nem voltam az a szivárványgyerek mindig is a sötétoldalon álltam:) és ledobhatom janus-maszkomat nem kell jófejkednem a bahiacrew-val amit eddig is csak mértékkel és Szerelmem miatt tettem) és megviselte ennek felismerése de vége kezdődhet egy new age egy új élet innentől kezdve mi leszünk vagyunk a rosszak beszélnek majd főleg ellenem de ettől soha nem sz@rtam össze magam viszont lesz@rtam teszem a dolgomat értem ezalatt hogy dolgozom a Dongó-ban legjobb tudásom szerint mondom mindezt mert tudom hogy fognak próbálkozni hogy innen kitetessenek kezdetét veheti a szavak vs tettek küzdelem fel vagyok vértezve Szerelmemmel nekem ez elég védelem és ma beszélek a főnökkel mert ez neki is kellemetlen hiszen egy gyerekkori barátságról van szó (nem velem) de konfrontációtól nem kell tartania mivel az alkalmazotti ingerküszöböm a pultban a személyeskedő b@szakodással átugorhatatlan viszont igen maga a szituáció neki lehet kellemetlen nem úgy mint nekem az esti meglepetés vendégek Kitti és Szandika Szabival aki munkáltatóm volt a gyárban és Dáviddal akivel először találkoztam Kitti párja aki a csopvezem volt és a kolleginám és csak onnan ismerjük egymást civilben soha nem találkoztunk hozzám jöttek meglátogattak és karácsonyi ajándékot hoztak pedig már hónapok óta egyikük sincs a cégnél azóta nem is beszéltünk csak
közös ismerősökön keresztül üdvözöltük egymást na ez és hogy Szerelmem szülei karácsonykor jól érezték magukat nálunk és ezt Mamija ma is megköszönte nekünk kompenzálta az Égbolt körüli érzelmi anomáliákat helyre billentett hazaérve Szerelmem még fent volt rendszerezte a zárással kapcsolatos teendőket hogy a lehető legkisebb veszteséggel tudjon kiszállni támadt a lakáséttermek mintájára egy ad hoc ruhakiállítás és vásár a Fészekben ötletem a Szerelmemnek meg volt egy név ötlete amivel játszottunk egy kicsit megterveztük a név profilját és elaludtunk hogy hétnullahétkor keljünk tegnap szombaton gyors kávé irány az égbolt a bizományosi cuccokat leleltárazni bedobozolni biztonságba helyezni igen biztonságba mert most is f@szomtudjaki
vadidegen vándor is aludt a boltban aztán persze kezdődött (számítottunk rá) a b@szakodás de összepakoltunk és nagyon meglettünk büntetve ugyanis soha többet nem mehetünk be a boltba hívtam egy tehertaxit tizenkettőt fordultam mire mindent felvittem a Fészek-be lementem a botlba kenyérért zárva f@sza otthon meg egy darab sincs egész nap három banánt ettünk meg ketten hat hét nyolcóra lehet? nincs más főztem virslit két párat szeleteltem sajtot igazi trapistát és hollandot mustárral kimerülten elaludtunk.

(nem tartom kizártnak hogy ezen post után belém is belém állnak hogy hogy merek ilyeneket leírni hát nekik és már most mondom hogy úgy hogy ez az én platformom ami azoknak azokhoz szól akik kedvelnek engem akiket az én nézőpontom érdekel hiszen ezért olvasnak)
                                                                    FREE THOUGHT!

és mégegyszer is Kitti Szandika Köszönöm szíven ütöttetek!

Címkék: new life meglepetés new age sid vicious my way

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr474987423
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása