Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2012. január 10. kedd. Nyolcvanhatodik napom a gyárban.

guy fawkes 2012.01.10. 18:40

Négy huszonháromkor keltem. Öt harmicegyre értem a sátorba. Nem mentem ki cigizni, mert esett. Csak kávéztam. A Tomival és a Tónival voltam egy brigádban. A turbokból kellett a felesleges olajat kicsepegtetni, de csak addig csinálhattuk, míg az audit el nem kezdődik, mert ... ,de nem is lényeges, hogy miért. Nyolckor kajaszünet. A kantinban toltam egy fasírtos zsemlét és egy kávét kettőharmicötért. Govissza a sátorba. Kilencig turbozunk. Audit. Mi meg ...  :) nagggggyon komoly melót kaptunk. :) , ami a következő:
Van egy paletta. A palettán tizenöt tárolódoboz. A tárolódobozban harminc vízcső. A harminc vízcsövön van egy alkatrészszám.Ez az alkatrésszám rajta van a tárolódobozokon és a palettán is és ezeknek meg kell egyezni, mivel egy palettán csak egyféle alkatrész lehet. Ezt úgy kellett ellenőriznünk, hogy fogtunk egy tárolódobozt, kivettünk belőle egy vízcsövet, megnéztük, hogy az a szám van-e rajta, aminek lennie kell, visszatettük a dobozba, a dobozt a palettára, fogtunk egy tárolódobozt és ez így, riszájkling. Na ezzel a melóval aztán tutira nem lehet megbukni az auditon. Ja! És qrva lassan kellett csinálnunk, mert kevés volt belőle és az audit végéig ki kell tartania. Azon szórakoztunk, hogy ki hogyan lassítja a  munkáját úgy, hogy ne vegyék észre a szándékosságot. Én speciel fogtam -a már leellenőrzött tárolódobozt, rátettem a palettára, átmentem a másik oldalra és onnan vettem el, ugyanazt a tárolót, amit letettem. Ezt egy dobozzal kétszer-háromszor megjátszottam. Ki is tartott tizenkettőig. Akkor az auditorok elmentek kajálni, mi meg folytattuk a turbo csepegtetést, illetve megcsináltuk, ami maradt. Végül fejenként százhuszonnyolcat. Háromnegyed egykor hoztak még egy melót. A vezérműtengely biszbaszának a furatait kellett ellenőrizni sorjára. Ennek húsz volt a normája, mi csináltunk harmincötöt és megvoltunk. Kettőkor go iroda. Fizetésnap. Meg megkaptam az új munkaruhámat. Tyuhéj! Let's go bank, aztán haza. Éhes voltam. Nagyon éhes voltam! Ettem Szerelmem első húsleveséből. Gyógyító húsleves, Iszonyú finom! Most meg iszonyú jó zenéket találtam. Magam is meglepődtem (,hogy most éppen ezek az iszonyú jó zenék, hogy ilyen a hangulatom). 


 

Címkék: meló the húsleves at drive in

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr53534947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása