Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2012. március 16. péntek. Száznegyvenharmadik napom a gyárban.

guy fawkes 2012.03.20. 17:19

... és fogalmam sincs, hogy mi volt aznap. Ugyanis egy kicsit megint elszaladt az idő anélkül, hogy egy sort is írtam volna. Milyen műszakban voltam? Ja, nappalos. Lassan már dereng. Hosszú hétvége, de nem abban az értelemben, ahogy más -normális- embereknek, nem. Hosszú, mert mindhárom napon tizenkét illetve tizenhárom órázom, de van értelme. Pénzt kapok érte. És függetlenül attól, hogy a gyárban vagyok, nagyon vasárnapi a hangulatom -,mint utóbb kiderült, mind a három napon-, a szünetekben élvezem a napsütést. (Könnyen vagyok, hoztam napszemüveget, amiért kapok is rendesen: "Na! A raktáros úr! Ez igen! De még nem Fester, mert ahhoz hosszó a haja. Majd, ha kopaszra borotváltatja, meg növeszt egy púpot, De ha ilyen sűrűn hordja az irodába a vizet, akkor majd neki is lesz." :) Merthogy a hétvégén a raktáros is én vagyok, de mellette csinálom a nyomáspróbázást is.)
Majd' elfelejtettem. Pénteken. Megyek, ahogy kell rendesen, időben háromnegyed ötre a gyárba. Megyek a sátorba, tök sötét. Ebből következik, hogy ember sincs és lista sincs és nem is kellett volna jönnöm sorkiküldeni, csak hatra. Kedden el is felejtettem a műszakvezetőt megkérdezni, hogy hogy is leszünk. Ja! A raktárost meg kirúgták? Felmondott? Nem tudjuk. Nem tudom, hogy örüljek-e, ha rám akarják bízni? Akkor valószínű, hogy nem lehetnék sorkiküldő, -mert időben nehéz összehozni a kettőt- pedig azok a plussz egy órák qrva jól jönnek majd nyáron, meg akkor lehet, hogy átvenne az anyacég, ami nekem ugyancsak nem jó. ... De a fenének kombinálok olyanon, ami még szóba sem került.

Imádok a Fészkünkben lenni! Majd' egy hónap alatt sikerült úgy belaknunk és a magunkévá tenni, mint ahogy a lakásomat tizenkilenc év alatt sem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És van egy lakó- és élettársunk.

Egy sziámi harcoshal. (én leptem meg vele Szerelmemet.) Momentán Páfrány a neve -indián nevén: Vöröslő Páfrány-, mivel mohánk már van ... (zzzzz!!! ez eléggé pánikgombos lett:))
IMÁDOM a Tavaszt!
Ma (kedd van és tegnap volt a száznegyvenhatodik napom a gyárban) túrtam egy qrvajó Bansky-s pólót. (Szerintem mindketten tudjuk hordani.)

És most jól leolajozom a láncomat.  

 

Címkék: póló csigalépcső fészek bansky

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr584328627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása