Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkás mindennapok

Proletarhero, rémálommá vált álmaiból felébredve, ott hagyja az általa képviselt kompromisszumot nem ismerő, radikális vendéglátást, és egy jobb élet reményében, beáll dolgozni -három műszakban- egy gyárba.

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

mások mondják:

  • Csaba Élő: hááát! PZ ugy látom , zajlik az élet kőrülőtted! (2013.08.20. 21:18) THE END!
  • Csak egy senki: @tulipánosfanfan: Előre is hálásan köszönöm. A gondot nálam egy fura jelenség és annak továbbgond... (2013.03.13. 00:59) 2013 március 9 szombat
  • guy fawkes: @Csak egy senki: Kedves, mindez idáig kitartó olvasóm! mivel amúgy is kicsi tábor olvas (moi), ezé... (2013.03.12. 08:46) 2013 március 9 szombat
  • Utolsó 20

útjelzők

amnesia (7) de (36) dongó (13) égbolt (7) fészek (5) hétköznap (35) kood (36) korai öröm (6) meló (5) munka (59) születésnap (5) the (8) Címkefelhő

2011. november 17. csütörtök. Negyvenhetedik napom a gyárban.

guy fawkes 2011.11.18. 17:02

Mélyen aludtam, mikor Szerelmem elment. Aztán felébredtem, úgy fél három körül. Irány a De KooD. Szerelmem ma Sopronban van az egyetemen. Kávé, kaja,amit éppen találok. Zenéket töltök a telefonomra, jól jön éjszaka. Szalonnát csomagolok magamnak paprikával. Kilenc előtt indulok, hogy még legyen időm beugrani a kantinba. Bent vagyok -már negyed tízkor-, átöltözöm. A kantin zárva. Csak este hétig van. Lassan azért megjegyzem a nyitvatartást és többször nem futok lyukra. Kevés az ember, háromra apadt a szíjtárcsás brigád. Buga, Tomi meg én csináljuk. Most én kerülök a folyamat elejére. Ez a legszaporább része a dolognak. Gyorsan megy, és lehet előre dolgozni. Így már tizenegykor megvagyok kettőig. Felhívtam Szerelmem, ha nem láthatom, legalább a hangját hallhassam. Az MR2-n Marton László Távolodó világzenei műsorát hallgatom. Jól szelektál az öreg, bár fogalmam sincs, hogy hány éves lehet, de szerintem nálam idősebb. Egyetlen bajom vele, hogy affektálva, lassan beszél és ehhez a beszédstílushoz nagyon nem passzoló avit szlenget használ, mint például: "Akkor most Indiából sipirc Amerikába egy képzeletbeli faluba ... " vagy: "Ennyi volt mára a zenei kalandozásból jövő héten folyt.köv."

Hogy múljon az idő, beálltam mérni arra a munkaállomásra, amelyik éppen szabad volt. El tettem-vettem, az idő rohant, nem volt holt pont, de lett hat óra, háromszázötvenkét szíjtárcsa letudva, hat óra. Özönlik az istenadta nép a gyár kapu felé. Zúzmara, hó sehol. Nincs zúzmarás bicikli, így fotó se. Süvítek haza boldogan, fáradtan, édesen alvó Szerelmem mellé. A kórháznál, ahogy ugrattam le a járdáról, a hátsólámpám letörött. Hát nem volt hosszú életű. (Made in China, kétszázötvenért.) Tőlem szokatlanul durva, mi több: idegen tőlem, de vasárnap óta nem borotválkoztam. Szinte bajuszom van. Meg - majdnem- szakállam. Ennyi mára.
 

Címkék: munka hétköznap trap temper

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gavroche.blog.hu/api/trackback/id/tr293394470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

komiszborisz 2011.11.18. 20:23:38

"az öreg",fel is nyeritettem egyből!egyébként engem is zavar a beszédstilusa.
inkább avuló arcodról mellékelnél fotót,lehet beveszünk a "sir"ök közé.
igen nagy barátod lett a szalonna,még a végén pufi leszel.
süti beállítások módosítása